Męska bezsilność

1022-1311-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje etap choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się konsumować czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa fatalnie na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś oprócz dobrego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie albo siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio

Comments are closed.